Onboarding oplossingen

Online Finance

Digitale identiteiten worden steeds belangrijker in het tijdperk waar iedereen veelvuldig gebruik maakt van het internet. Een betrouwbare digitale identiteit is relevant met name als u zaken op afstand doet. Het online identificeren van nieuwe klanten volgens Europese keurmerken helpt u om op de juiste wijze zaken te doen. Dit gebeurt middels Digital Customer Onboarding van DebiteurenZeker, daar kunt u een flow naar keuze instellen waarin u een klant op afstand zich aantoonbaar kan identificeren volgens wettelijke norm(eIDAS-verordening) en die vervolgens een contract digitaal ondertekent.

Download

Meer informatie over Identiteit Verification Services van AVG, Wwft en de WTT

Dit levert u en uw potentiele klanten achtenvijftig minuten tijdbesparing per case op om alle juiste gegevens te achterhalen om zaken op afstand te kunnen doen. Het unieke van DebiteurenZeker is dat we een Customer Onboarding oplossing hebben gemaakt waar ook een Customer Due Diligence oplossing aan gekoppeld kan worden!
Dit kunt u gebruiken via onze API en/of ons online platform.

Wat is het doel van online identificeren?

Digital Customer Onboarding wordt onder andere toegepast bij webwinkels, verzekeringsmaatschappijen, financiële instellingen en overheidsinstanties. Het biedt identiteit zekerheid en gaat fraude tegen. De identiteitscontrole is erop gericht om een samenwerking met kwaadwillende en criminele partijen te voorkomen. Op die manier voorkomt u dat uw zaken doet met mensen die bijvoorbeeld belasting ontduiken, geld witwassen of terrorisme financieren. Indien u zaken doet met bedrijven kunt u ook gemakkelijk de ubo d.m.v. Idin verifiëren en vast leggen conform Wwft/WTT. Daarnaast is het ook voor klanten prettig om eenmalig in te loggen en veilig zaken te doen met u als ondernemer.

Welke ID methodes gebruikt DebiteurenZeker?

DebiteurenZeker biedt verschillende opties en ID methodes aan bedrijven en organisaties. Met IDIN zijn gebruikers snel te verifiëren en identificeren. Andere mogelijkheden zijn onder andere SUREPAY voor correct en veilig betalingsverkeer, DZ IDScan voor het scannen van identiteitsdocumenten, DZ E-SIGN voor elektronische handtekeningen en DZ search voor Kamer van Koophandel-inschrijvingen.
Bij DebiteurenZeker adviseren wij u graag omtrent de mogelijkheden en uiteraard bieden wij de nodige ondersteuning bij de implementatie in uw bedrijfsprocessen.

Waarom u klanten identificeert met DebiteurenZeker

Het is om meerdere redenen interessant Digital Customer Onboarding vorm te geven met DebiteurenZeker. Wij zetten onze voordelen voor u op een rij:

  • Er zijn verschillende opties mogelijk afgestemd op uw businessmodel.
  • Met onze software voldoet u aan alle eisen van de toezichthouder.
  • Het digitaal identificeren van klanten is eenvoudig te integreren in uw bedrijfsprocessen.
  • Klanten worden stap voor stap door het identificatieproces geleid.
  • Uw klantacceptatieprocessen van ruim 60 minuten naar 2 minuten.
  • UBO identificatie op afstand conform AVG vastgelegd.
  • Customer Re-Boarding sneller en eenvoudiger.
  • Verbeter uw Customer Journey voor hogere conversie en tevreden klanten.
  • Voldoe makkelijk en snel direct aan de Wwft en WTT.

Een demo aanvragen of Digital Customer Onboarding direct toepassen in uw bedrijf of organisatie? Bel ons op 070-2620070 of stuur een e-mail naar info@debiteurenzeker.nl.

Terug naar boven